13 juni 2012

Soon and very soon....

Ännu fyra dagar tills ledigheten. 
Nedräkningen har definitivt nu börjar. 
Har börjat kika efter sommarkläder och funderat lite vad som skall bli
nerpackat nästa vecka!  Denna söta vita klänning kommer från H&M och
den har jag inte använt ännu en endaste gång.
Den kräver liksom sommarvärmer och sol, eller...? 


Halsbandet är gjort av min kära granne som gör fantastiskt fina smycken.
 Gillar detta som hon överraskade mej med förra året på min födelsedag den 16/6. 
Det är på lördagen det! Kanske det blir premiär för klänningen då.
Dottern kommer hem från skolan och jag tror det skall bli ett litet kaffekalas -
 om inte annat så firar vi att sommarlovet på riktigt just börjar för oss alla. 

Den 16/6 är det även sista dagen att delta i utlottningen här på bloggen!

Kram till er alla!

5 kommentarer:

  1. Ljuvlig klänning.. Idag ser det att bli varmt !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  2. Vilken fin klänning och halsband.
    Ha en trevlig dag.
    Kram Erica

    SvaraRadera
  3. Vacker klänning! som gjord för födelsedagsfirande :)

    SvaraRadera
  4. Klänningen är så ljuvlig och smycket passar fint med den :)
    Ha en fin kväll!
    kram Tini

    SvaraRadera
  5. Många grattisar på födelsedagen !!!
    Babo

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!