11 juni 2012

Usch vilken dag

Tänk att vissa dagar kan vara så fasliga!
Idag var det en sådan eländig dag, från morgon till kväll!
Och värst vad det på jobbet...
Jag har inte gjort annat sedan jag kom hem från jobbet än gnällt och avreagerat mej.. till familjens stora glädje! Hade tyvärr ingen choko som någon vänlig själ på FB tyckte jag skulle ta fram- i stället blev det en hel påse lakrits ...




    Huh, tänk vad skönt det skall bli med semester riktigt snart och man inte behöver tänka på något. Nästa vecka blir jag ledig och slutar på jobbet och då skall det njutas - redan första semesterdagen åker vi till paradiset!

    2 kommentarer:

    1. Det låter inge vidare.. tur att du snart blir ledig ;)

      Ha de gott!
      Kram Marie

      SvaraRadera
    2. Snart skall du riktigt njuta! och bara slappna av :) h: MP

      SvaraRadera

    Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
    Välkommen tillbaka!