20 juni 2012

Nu bär det av

Pust och stön! 
Äntligen är bilen packad. 
 Hur kan det vara så jobbigt att packa? Fast vi farit över till Åland i tio års tid,
 känns det som om det alltid är lika jobbigt att få allt med.
Skulle inte klara packandet utan de stora blåa kassarna ... ;) 


I morgon blir det väckning kl 05 och start kl 06 - allt för att hinna i tid till Åbo.
 Kaninernas snälla skötare har fått sina instruktioner och allt borde vara fixat. 
Nu återstår det att önska er alla en super skön midsommar och om jag har 
möjlighet blir det säkert ett eller två inlägg från Åland.


Jag för min del inleder semestern i morgon, var sista dagen på mitt jobb idag 
och det känns riktigt bra. Skall bara njuta, springa på loppisar , simma och sola... 
och naturligtvis ha det skoj med kära vänner som väntar på oss på ön.

Kramar!

1 kommentar:

  1. Låter som du har en härlig sommar framför dig :)

    Önskar dig en trevlig midsommar.
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!