8 april 2011

Inför kvällen

Har ställt en stor spegel på min vita byrå. På båda sidorna om spegeln finns fönster och måste medge att spegeln förstorar väldigt mycket vårt vardagsrum. Gillar ni ventilationsluckan ovanför? Det gör jag ;)..

Njuter av att vara en stund ensam hemma. Tyvärr blir det som alltid - städning. Idag städar jag dock inför kvällens Tupperware-party. Skall kila (läs: åka) ner till affären och köpa lite smått och gott. Idag kommer storasyter hem. Roligt att ses igen efter att hon varit i skolan i Kimito två veckor. Håller på och planerar inför bloggträffen som hålls i början av juni här i södra Finland. Om det är någon som är intresserad att hänga med, hör av dej! Tillsvidare är vi ca 10 stycken.
Ha en trevlig helg

Lotta

3 kommentarer:

  1. Oj, blir ni så många? Roligt!!

    Samma här, städning som vanligt...

    Trevlig bjudning ikväll och skön helg!
    A-C

    SvaraRadera
  2. Ja det blir TupperWare för mej på söndag....
    Ja din ventilationslucka ... Du kunde ju sätta ett vackert monogram på den... Sånt som du limmar...
    Ser fram emot en bloggträff !
    Ha ett skönt veckoslut !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera
  3. Trevligt att så många anmält sitt intresse för bloggträffen :)

    Ha en fin tupperikväll..

    Häls. Monica

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!