3 april 2011

VInnaren är..

Hoppas ni haft en riktigt skön söndag.
Visar er idag bilder på mormors-rute-filten och dynan som min snälla mamma virkat åt mej. Ni kan inte ana hur pedantiskt noga jag varit med att kombinera rutorna. Det tog faktiskt två veckor för mej att bestämma mej hur jag ville ha dem. Som ni vet går vardagsrummet i vitt, beige och ljusblått, så dessa färger beyter fint mot det ljusa. Gillar massor !


Nu ligger dynan inte mer på denna stol utan på min nya fina Jennylund-länsstol som jag skaffade under helgen. Verkligen en bekväm och lagom stor stol.


Ett till skinn är handlat på nätet men det får jag på veckan säkert. Gillar dem med.

Tack till er alla som deltog i min 10 000 besökar-utlottning.
Mannen fick leka herr Fortuna och drog lappen där det stod

LILITH


Grattis till dej Lilith. Klicka så kommer ni till hennes blogg.
Hör av dej med dina kontaktuppgifter så skall jag skicka vinsten till dej.

Kram,
Lotta

3 kommentarer:

  1. Nämen åh, är det verkligen sant att jag vunnit din tävling?! Så glad jag blir! Tusen, tusen tack! :) Vinsten kommer att passa alldeles utmärkt i badrummet, och fina askar och burkar har jag alltid varit svag för! :)
    Vilken fin kudde och filt din mamma virkat åt dig, det var verkligen snällt av henne! Snälla mammor är verkligen guld värda! Det där med att inte kunna bestämma sig för hur man vill ha rutorna känner jag igen... Började själv virka en kudde av mormorsrutor för en tid sen och jag måste säga att jag fortfarande inte är riktigt säker på hur jag vill ha rutorna och exakt vilka färger jag vill ha i kudden... Man måste ju hålla på tills man är nöjd! ;)
    Ha det så bra! En stor vårkram till dig! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis till den lyckliga vinnaren. Kul att du är med i min utlottning.
    Kram Agneta

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!