6 april 2011

Mys på toaletten

Här kommer mitt 500:de inlägg!

Inte är det ju så speciellt ofta man har det "mysigt" inne på toan.
Men jag gillar att tända ljus där inne fast det inte är gäster på kommande heller...


Tog en av kökshyllorna och hackade fast den mellan två väggar och vips blev det en fin hylla . Mannen var lite skeptisk när jag hamrade och höll på, men visst var det värt besväret.


Ljusen är PartyLites smultronvotiv som jag gillar. Mjölkflaskan som fungerar som lykta kommer från Ib Laursen.


Hoppas ni alla haft en fin vecka. Här väntar man på fredag, den lediga dagen. Då skall det bli Tupperware-party hos Ingeborg. En annan orsak att vänta på fredagen är att dottern kommer hem efter två veckor i skolan. Då skall vi mysa med Beck-film och annat kul.

Sov gott!

Lotta

2 kommentarer:

  1. Du har rätt, inte allt för ofta man fixar mysigt på wessan inte.. men känns ju lite extra då man en gång gör det. Fast för min del blir det nog inte av, om inte gäster är på besök.
    Trevlig torsdag!
    Hälsningar Kristina

    SvaraRadera
  2. Ljus kan verkligen göra mycket för stämningen och mysfaktorn! Jag gillar också att tända ljus i badrummet, men det är tyvärr sällan det blir av annat än när det är gäster på kommande - om jag kommer ihåg det ens då... ;)
    Ha en fin fortsättning på veckan!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!