20 oktober 2012

Containerdykarens DIY

Här ser ni gårdagens projekt som resulterade i blåsor, sår och brända fingar..;) 
Hittade i roskcontainer en mystisk "ram/ klaffben..." som jag naturligtvis inte kunde lämna kvar. Den har stått här hemma i några månader och bara väntat. Nu råkade det så att hon även hittade en rulle hönsnät i samma container...


Fick för mej att jag skulle göra slag i saken och fixa nåt av dessa. Som ni ser blev det en kom-ihåg-tavla med gardinknipsor som fäster alla viktiga papper. Tidigare hände dessa på kylskåpsdörren och ramlade ner några gånger om dagen. Nu ser kylskåpsdörren oförskämt städat ut..


Till min kom-ihåg-tavla använde jag alltså hönsnät, en ram, limpistolen (som jag brände mej på tusen gånger) , rep i två tjocklekar samt nitpistolen...

Önskar er alla med denna , en av mina absoluta favoritsånger, en härlig lördagskväll .
Kram!






2 kommentarer:

  1. Det blev ju en charmig anslagstavla :)
    Ha en fin fortsättning på helgen!
    kram Tini

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!