14 oktober 2012

Söndagsbilden

Vilken fin söndag det varit. 
Gick ut i skogen med sonen och mannen och kom hem med korgen full av mossa, lingonris och annat naturmaterial som jag behövde till ett projekt jag fixade ute på terrassen. Lite svampar hittade vi också. 


Plockade även enkvistar som jag satte i zinkkrukan utanför dörren. 
Som ni vet gillar jag zink och har igen tänt ljus om kvällarna i det lilla zinkhuset från Walter&Co.
Min söndagsbild är denna söndag mitt söta lilla hus .


Här har vi följt med Felix Baumgartner som gjorde sitt spacejump... vackert gjort!
Nu följer kvällens avsnitt av Solsidan och senare favoriten Wallander..

Flera fina söndagsbilder ser du på Fabriken


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!