7 oktober 2012

Söndagsbilden

Fick en otrolig sommarkänsla idag då solen sken så skönt hela dagen. 
 Hörde att det varit ett grymt regnväder i många delar av landet med fruktansvärda översvämningar, men inte här hos oss.. Började längta till sommaren - till kvällar som dessa...


Min söndagsbild är tagen på underbara Åland, efter en varm härlig dag. 
Havet är alldeles lugnt och man ser fiskarna hoppa i viken och några semesterfirare njuter av ett kvällsdopp. Ännu är det ju lång tid till sommaren.Och innan det skall vi njuta av både höst och vinter..och jul!

För tillfället njuter jag av att ha hela familjen samlad igen - i hela 8 veckor!

Mera söndagsbilder ser du inne hos Fabriken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!