10 april 2014

- Ett stort paket -

Idag åkte jag till posten före att hämta ut två stora paket. 
Det ena innehöll Mini Risk-produkter som jag blivit utsedd att testa. 
Har faktiskt aldrig testat Mini Risk (jo kanske då dottern var baby ..) och nu jag med den konstiga huden- så jo, det skall bli roligt att pröva detta tvättmedel. Lådan innehöll pulver för vittvätt samt färgat,
 tvättmedel i flytande form för vittvätt och colour och sköljmedel. 


Nu skall det alltså tvättas ett tag med dessa och sedan raporteras resultatet vidare.
Något annat följde med mig hem från posten - en spännande nyhet som jag bara måste köpa. 
Den skall jag visa er i morgon.


Nu skall jag ta mig en varm dusch och sedan kryper jag ner under täcket.
Tänk att det är fredag i morgon - veckan har gått så fort igen, man hinner inte riktigt med. 
Men skönt att det är helg. Den förra helgen gick ju lite i sus och dus på Sverigebåten...

Puss & kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!