14 april 2014

- Ooa hela natten.. -

I natt var det ugglor i mossen ... dvs sängen! 
Bäddade med de sköna lakanen från H&M och det blev nästan slagsmål eftersom barnen 
gärna haft likadana. Kunde sova lite längre idag eftersom jag är ledig. 
Som ni ser, har jag legat och kollat på lite teve när alla for i morse - med en stor kopp kaffe.


Rekommenderar varmt H&M Homes påslakan, de är väldigt prisvärda och världens skönaste. 
Har samlat på mig en del av dem nu och de är helt otroligt mjuka och sköna. 
Önskar er alla en fin start på denna, lite kortare vecka!


Kika in i morgon igen för då blir det utlottning !

2 kommentarer:

  1. Lakanen är jättesnygga! Gillar oxå stegen som du har till nattduksbord :)
    God fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
    Svar
    1. De är lite roliga, juh! Stegen är en gammal stol för kan förvandlas till en stege. Gillar den. Tack för titten

      Radera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!