22 april 2014

- Ingeborg flyttar.... -

I oktober blir det sju år sedan jag skrev mitt första inlägg. Tänk, tiden har gått så fort. 
Men det gör det ju när man har roligt och det har jag då jag bloggar och 
då jag får feedback av er läsare. Alla mail och kommentarer från er värmer mitt hjärta.
 Och tänk hur många nya vänner jag fått via bloggen - måånga!



Är en sådan människa som gillar förändringar, både i livet, i hemmet och som ni säkert märkt - även utseendet på bloggen ändrar titt som tätt. Nu blåser det nya vindar här på bloggen . 
Bloggen kommer att byta "hem" och bli en del av CASA bloggarna (klick)
CASA är en bloggportal med många fina och populära bloggar så jag är stolt att få finnas med. 
Dessutom finns det inte andra finlandssvenska bloggar där sedan tidigare. Flyttningen kommer
 inte att ställa till några andra förändringar. Innehållsmässigt kommer bloggen att fortsätta 
som tidigare dvs. mycket inredning, DIY, bloggerskans liv och leverne
samt lite om familjen förstås. Flytten för med sig en ny bloggadress
 men jag hoppas ni, mina härliga läsare och följare, ändå hänger med även i fortsättningen. 
 Jag lovar meddela när flytten sker.


På hösten gjorde stylade jag en balkong i höstskrud. Den blev riktigt mysig.
 Gjorde det till ett skrivuppdrag som jag hade och när jag ser dessa bilder kommer jag ihåg
 att det var under denna fotografering som jag föll från en stol och söndrade objektivet till min kamera.
 Och det är ju därför endel av mina bilder är lite... kröhöm... oskarpa...


Just nu är dock vädret så härligt att man inte tänker på varken sköna plädar eller yllesockor.
 Hoppas på en superskön vecka med mycket sol.










2 kommentarer:

  1. Det är roligt med omväxling! Klart jag följer dig även i fortsättningen :)
    Ha en god fortsättning på veckan!
    kram Tini

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns lite spännande och främmande men samtidigt måste man våga och ta emot nya utmaningar. Kram!

      Radera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!