17 april 2014

- Före och efter -

Efter jobbet monterade jag ihop ett nygammalt bord som jag köpt av en bekant. 
Tyckte det såg mycket större ut på "till salu"- bilden och det var mindre än jag föreställt mig. 
Trots det gillar jag att igen ha ett vitt bord. Storleken är perfekt för fyra personer. 
Även då det inte är förlängt. Det svarta matbordet står i tamburen (jo, jättehärligt) men 
jag behöver andas in det vita och se hur det känns innan jag gör mig av med det.


Gjorde en liten före och efter bild bara för att kunna jämföra själv. 
Skulle vara kul att höra era åsikter..
Nu inleder vi vårt påsklov, ja inte dottern som ju måste se till hästarna även under helger, 
hon jobbar i morgon och på måndag. Men annors känns det riktigt skönt med några lediga dagar. 
I morgon blir det middag hos mormor.


Lite påsk har vi hunnit pynta, påskgräset har blivit riktigt fint trots att jag inte trodde 
det skulle hinna gro till påsk. Annat var det på dagis då vi sådde vete och det stack fram 
1eller 2 strån då de åkte hem igår. I morgon får ni se årets påskpynt!


PS! Härlig Greengate utlottning härpå bloggen. 
Passa på att vara med. Länk till tävlingsinlägget finns uppe till höger.

2 kommentarer:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!