24 april 2014

- Förberedelser inför helgen -

Nyss hemkommen från jobbet sätter jag mig som vanligt med min stora cappuccino framför datorn och kikar igenom bloggen, Facebook samt mailen. Det är inte klokt hur många mail det kan komma under en dag. Skall försöka få svarat på alla fort och sedan förbereda lördags hemma-loppis. Hela nedre våningen börjar vara fullt med lådor och korgar. Borde få uppsatt ett bord så allt inte stod på golvet.


Och inte nog med det - på söndag blir det vårens PartyLite och skall igen passa på att fylla ljusförrådet.
 Just nu är påsken bortstädad och jag känner speciellt för turkost just nu, så jag tror det skall bli 
turkosa ljus den här gången, både små och lite större. Nu skall jag fixa till lite middag - idag bjuds det på hotdogs...

PS ! Om du bor i mina trakter är du hjärtligt välkommen, sätt bara ett meddelande
 om ditt intresse antingen här på bloggen eller på Facebook...
Gäller både loppis & PartyLite

Ännu hinner du delta i utlottningen på bloggen. Det gör du enkelt genom att klicka HÄR


1 kommentar:

  1. If you're looking to lose kilograms then you certainly need to start following this totally brand new custom keto plan.

    To create this keto diet, licenced nutritionists, fitness couches, and cooks have united to develop keto meal plans that are productive, painless, economically-efficient, and delicious.

    From their launch in early 2019, 1000's of individuals have already completely transformed their body and health with the benefits a smart keto plan can give.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-tested ones offered by the keto plan.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!