9 april 2014

- L.O.V.E -

Tidigare i vår köpte jag ett magnetarmband som jag dagligen använder. 
Där finns lite bling-bling som gör att det även är ett alternativ när man vill vara lite uppklädd.
Till vardags hänger ofta mina Nomination på armen och nu då mitt senaste i armbandsväg! 


Ett sött L O V E -armband med silverkulor i plast samt vita love-bokstäver.
Tycker massor om det och det passar fint med de andra på handleden.
Hittade det på Ur & Penn i Stockholm. Kostade 20 kr tror jag .
Härligt med snygga saker som inte kostar skjortan. 


På lördagen är det dags för Indiedays Bloggers Inspiration Day dit jag blivit inbjuden
för andra året i rad. Deltog inte förra året och var grymt arg då jag såg hur fint det varit och
hur kul alla haft. Kanske armbandet får följa med även dit.
Hur som helst blir det att fundera på lördagens outfit.. har nämligen uselt med sk festkläder..
Någon annan på väg?


Önsker er alla härlig kväll. 
Tror jag efter middagen skall kratta lite på gården.


L O V E


2 kommentarer:

  1. Fina armband. Kul att det är inne med lite billigt bling-bling. Kraaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo så är det... köpte även åt de äldre barnen snygga armband. Hoppas de gillar sina lika mycket som ja mitt ;)

      Radera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!