23 augusti 2009

Nostalgisk söndag och sjukhusrapport

Hej allesammans!
Igen är det då söndag och i morgon startar den andra skolveckan. Idag var vi hon farmor på middag och kaffe. Jenny kom åter igen inte med eftersom hon ansåg att det var viktigare med hästtävling...

Bilden av de underbara näckrosorna är tagen på Åland, Geta
Vi kollade hos farmor på gamla fotografier som hon hade bl a av mannen och av farfar som nyligen gick bort. Vi hade inte många foton av honom så det var fint att få några fina som vi kan ha framme. Hittade även några verkligt läckra bilder på min kära man. Dem kan jag lova att han inte vill ha framme *fniss*
I morgon blir det jobb 10-17.30 och efter det åker vi på Emils klass familjekväll till stadens rekreationsområde. Där blir det grillning, simning och bastu om man vill.
Mamma är fortfarande på sjukhus. Slapp inte senheller hem på lördag eftersom de märkte att hennes crp var 200 och det är ju inte så konstigt om man haft urinvägsinfektion sen juni !!
Har alltså varit intagen och legat där med två kraxiga män som både snarkar och pruttar (!) dagarna i ända... nice! På måndag, alltså i morgon blir det då sprängning av njurstenen... spännande. Hoppas hon sen blir frisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!