1 december 2009

1.December





Hejsan!

Idag är det då äntligen den första december.
Ivern över den nalkande julen finns, men det är en sak
som fattas...

snön... var är den????

Vet ni vad jag och Jenny gjorde i går kväll ?
Ni ser det på bilden... Ingen som kan gissa????
Jo, julkalender till sköthästen Bruno !
Ja ja minsann... alla skall väl få öppna en spännande lucka alla dagar
ända fram till jul.
Hm. Men i detta fall blir det små läckerheter som sockerbitar och morötter...

* * * * *
Här väntar vi alla på julen. En del av julklapparna är redan klara men endel
borde ännu skaffas.

Julkorten är gjorda men när månne jag hinner skriva dem??
Dagarna går i ett huj och man hinner inte riktigt med.
I morgon har de lovat -1 grad -- jeees!
Kanske vintern äntligen är på väg ;)



Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!