9 december 2009

9. december


Vet ni vad?
Det snöar här hos oss !


Bilden kommer från Oliva (www.oliva.fi)




Alltså inte bara på bilden , utan helt på riktigt.
Läste just på internet att de lovat till nästa vecka
måndag till torsdag rejält kallt.
-15 - -20 grader... *brrrrr*.
Visst skall det bli kul ändå. Det skall ju vara kallt denhär
årstiden. I like !


* * * * *

Som jag igår berättade köpte jag en hyacint.Ingen har haft svårt att andas eftersom jag placerade den under en glaskupa,men det var nog en i familjen som stönade när han såg den :)).Igår var jag och julpysslade hos vännen Eya.Det blev hjärtan i vit fleece som ännu idag skall få God Jul-broderingar..Ikväll har vi inga program och vi har planerat stt ta fram julsakerna och dekorera hemmet. Imorgon har vi likaså en ledig kväll så vi kan fortsätta pyssla om i hemmet.


Mysiga julhälsningar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!