18 december 2009

Till min hemliga vän..

Idag när jag kom hem från den andra julfesten, Jennys fest,
hade det kommit ett paket i postlådan.

Det var ett paket av min hemliga vän i swappen Vita gåvor.
Paketet innehöll inte något vitt...


...utan två röda saker.
Det var två julröda hjärtan, ett liten ljusstake och ett stort hjärta
som var en skål.

TUSEN TACK MIN VÄN!

Jag blev såå glad och de var precis i min smak.
Tack tack.

Jag önskar Dej, whoever you are..
en underbar jultid och en fin vinter.



Kramar till alla,





1 kommentar:

  1. Hej Lotta!!
    Fin blogg du har, skall kika runt lite till sen.
    Vill bara tala om att du har en sak hos mej..
    Ha det gott så länge kram camilla.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!