2 december 2009

2. december

Idag skall det bli kaffe hos vänner. Skall bli skoj.
Det är ganska konstigt...
Först klagar man över att man inte har tillräckligt med tid
att pyssla och dona i hemmet tillsammans med familjen...
Sedan märker man att man fyller kvällarna med glögg/kaffeträffar...
Kan det vara så att man upplever det som viktiga saker man måste hinna med?
Att man , trots stress, måste träffa sina vänner för att må bra?
Om jag vill vara hemma med familjen , varför tackar jag "ja" till kaffe och prat
med vänner? Fast jag kunde tacka "nej" och njuta hemma med familjen - utan stress...


I morgon skall jag ha mitt Party Lite-party hemma.
Det blev ju inhiberat pga sjukdom i familjen.
Vad vi alla behöver nu för tillfället - är väl just ljus!
Jag skall i alla fall fylla mitt ljusförråd med väldoft i vitt, rött och kanske lite grönt.

Om nån vill ha beställa något från Party Lite - hör av er så kan vi fixa det....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!