21 oktober 2010

Förnyelser förnöjer

Jo, så tycks det verkligen vara. Är nog en ärke-tvilling (mitt stjärntecken !).
Är de inte sådana som hela tiden vill ha ombyte och förnyelser. Som flyger från blomma till blomma... Ja, som ni märker blev det vissa förnyelser här på bloggen. Även när det gäller hemmet har jag en känning av att det är en förnyelse på kommande..det riktigt kliar i fingarna. Det är ju fredag i morgon = ledig dag= ensam hemma - så allt är möjligt! *fniss*


Har börjat längta till jul igen, jo, det blir bara tidigare och tidigare. Snart blir det dags för den första glöggen och det första pepparkaksbaket. Jovisst. Vi älskar degen..... ;).
Om ni inte märkte , så har det kommit en julblogg i vänstra spalten. Där kommer jag att skriva om mitt julfixande och pysslande. Klicka här så kommer ni direkt till julbloggen.
Där kommer även under november och december att ordnas små utlottningar, så det gäller att vara alert.

Ha en skön kväll och en underbar helg,
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!