9 februari 2011

Gillar Esta Homes fina färger.
Oberoende om det är pastelliga eller som dessa, beige/bruna... och vita.


Estas kollektioner är oftast neutrala och rogivande. De har ju även sin egna barn kollektion; Esta for kids! Då är det färger som gäller...Gillar Estas tapeter fast vi inte har en enda vägg tapetserad.


Gillar deras textade textiler och tapeter. Passar fint in i inredningen. Estas stil är sofistikerad , samtidigt som den är lite ruffig och shabby...


Mycket rutor, ränder och stjärnor - precis som jag gillar det!


Alla bilder är lånade från Estas hemsidor. Klicka här så kommer du direkt dit. Du kommer garanterat att gilla stilen.

www.estahome.nl



Sov gott!
Lotta

1 kommentar:

  1. Jätte fin blogg verkligen! :D
    Just nu så har jag en tävling på min
    blogg där man kan bli veckans blogg!

    Länk:
    http://ffridagrimhage.blogg.se/2011/february/veckans-blogg.html

    (Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!