17 februari 2011


I går var pappa hemma med lillebror som fått feber och hosta. Imorse när storebror vaknade kände han sej sjuk, hade ont i huvudet och halsen. Jep, båda hade ordentligt med feber , 38,5 .
Tråkigt. Men tur att de nu är sjuka eftersom vårt sportlov börjar på måndag. Då är vi alla fem lediga och vi har sett fram emot lovet länge. På programmet finns bl a en överraskning som bara mamma och pappa vet om....

Mina pärlhyasinter har äntligen fått blommor. De är så söta. Gillar faktiskt dem...
Hoppas dock att de inte växer på längden så mycket mer. Har inte vattnat dem en enda gång....
Nu skall jag överraska mina söner med att baka bröd - på surdeg -igen!

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!