24 februari 2011

Överraskningen som jag berättade tidigare om, var att vi skulle åka till Stockholm.
Överraskning blev det minsann. Både för barn och vuxna. Storasyster blev arg som ett bi för att vi förstört hennes sportlov.Hon hade gjort planer för dessa dagar, fast det visste ju vi inte om.


Pojkarna tyckte det skulle bli kul och efter en stunds svärande ovch skrikande, tyckte nog storasyster även det! Nu skall hon åka till stallet för ridlektion samt sköta om sin sköthäst Bruno, och sen bär det av till Sverige-båten. Så jag lärde mej en läxa. Man skall alltså inte planera in mycket för de äldre barnen eftersom de redan gör rätt så många egna planer...(som de ju inte alltid berättar oss vuxna).


Bilderna ni ser idag har ni säkert sett tidigare. Fotograferingen har blivit lite glömd här nu ett tag och lagret börjar ta slut... Zinkburkarna köpte jag på våran post för 4 e styck. Underbara tycker jag! Och sen då en bild från köket.. Den lilla grågröna byrån kommer från Jysk (där Ove från Solsidan även tycker om att handla,den här var dock inte -50% ) ;))

Kramar till er alla !
Lotta

2 kommentarer:

  1. De där plåtburkarna var ju så mysiga :O) Hoppas att ni får en toppenresa!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har haft en fin resa, och inte fastnat i isen! Kaninerna mår bra!
    Ove ja , han är för härlig! jävligt bra skådis, kolla in honom på Grotesk i SVT Play ,helt otroligt hur han kan ändra sig till olika kataktärer.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!