21 mars 2011

En invalidiserad mamma

Längtar till sommaren....
Jo det gör jag. Lyckades på lördagen falla utanför vår dörr när jag skulle gå till bilen. Det var snö på men glashalt under. Stötte lite ryggen men det kändes inte så farligt.

Lillebror söker fina glänsande stenar vid stranden

Igår vaknade jag med sjuk rygg, försökte mej på en lite promenad till mamma min som bor 1 km från oss. Kändes inte så bra och smärtan försvann verkligen inte. Nu har jag ont vare sej jag ligger, sitter eller står. Känns som att nån muskel försträckts eller nåt.
Skall 9.30 till läkaren med hopp om bot...

Oh vad havet ser inbjudande ut

Så jag längtar verkligen till sommaren, tänk att inte behöva se snö (fast hellre snö än tö ), inte behöva akta sej då det är halt och tänk att få gå omkring i shorts och topp. Ohh...
Nu skall jag försöka masa mej iväg till farbror doktorn..

Var försiktiga där ute!
Lotta

3 kommentarer:

  1. Usch så jobbigt att ha ont i ryggen! Nä nu får verkligen snön och isen börja smälta bort!
    Hoppas det går bra hos doktorn.
    Själv har jag akuttid till tandläkaren på eftermiddan... värker som bara den :(

    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Åh, stackare. Fy så ont. Hoppas att du får hjälp.
    Kram Stina

    SvaraRadera
  3. hoppas du får ordning på ryggen! jag har själv haft dålig rygg det senaste året, men jag tror att det mest beror på att jag sitter för mycket och rör på mig allldeles för lite. shame on me...

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!