9 mars 2011

Min Vita gåva


Här kommer en bild på min gåva av den hemliga vännen i swappen Vita Gåvor! Tusen tack kära vän!


Älskar denna gröna färg, passsar dessutom suveränt till våren..
I paketet fanns förutom dessa tre ljus en stenplatta som dessa ljus nu står på. Den hade sorgligt nog gått sönder men jag har försökt limma den med Erikeeper. Hoppas den håller..


Idag var vi med storebror på sjukhuset fär njurkontroll. Kom för en stund sedan hem, nu mat i snabb fart och sen blir det föräldramöte i lågstadiet.

Tjingeling på er !
Lotta

1 kommentar:

  1. De gröna ljuset ser våriga ut precis som du säger! Hoppas inget allvarligt med storebror!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!