17 mars 2011

Oh Maria Maria ....


Kollade igår på ett av mina favoritprogram för tillfället!
Svenska miljonärsfruarna...
Älskar Maria och hennes tankar. Vilken kvinna alltså!

Bilden är lånad från Marias egen blogg

Satt och kommenterade henne igår, då hon sade att det nog inte kan var helt friskt att möblera om hela huset bara för att man skaffat EN enda ny grej!! Hon skulle bara veta att vi förstår henne så väl! För så är det ju , eller hur! Visst känner ni igen er? Det gör jag i alla fall. Och det att man måste ta några steg tillbaka för att se rummet från olika vinklar och flytta grejjer fram och tillbaka. Egentligen förvånar det mej att Marias inredningsstil går i mörka toner. Man skulle tro att hon är en " jag -gillar-vitt" männika. Henne skulle jag gärna träffa..
Klicka här så kan ni läsa om hennes underbara liv.

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!