9 augusti 2012

Pyrex 500 ml

Klagade för en tid sedan över Fidas förhöjda priser. 
Hmm - har glömt att visa flaskan som jag köpte där.


Den här fina och lite annorlunda flaska hittade jag på hyllan bland kärlen för 0,80 e. 
Är väl någonslags provflaska, tror jag! 

*   *   *          *   *    *         *   *   *         *   *    *         *   *   *         *   *     *

Vaknade i morse kall, frusen och med grym snuva. 
Bestämde mig för att sätta våra täcken i påslakanen till natten.
Tror minsann att de varma sommarnätterna är förbi...

PS! Bloppis uppe i övre balken - kika in!

1 kommentar:

  1. Den var ju fin!Här e vi också flunssiga hela bunten..krya på dig!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!