2 augusti 2012

Vinnaren - Voittaja

Tack för att ni alla varit med i min lilla gissningstävling. 
Det kom mycket varierande gissningar; allt från att vi inte alls åkte bil 
utan cyklade, till att vi kört 1643 km. 
Den som gissade närmast gissade 998 km och det rätta talet kilometrar var 984!
 Ett kast på endast 14 kilometer. Superfint!

Kiitos kaikille mukanaolleille. 
Arvauskilpailuni on päättynyt ja voittaja on selvillä. 
Tuli arvauksia laidasta laitaan; että emme lainkaan ollet autolla vaan pyöräilimme,
 siihen että ajelimme 1643 km. 
Hän joka arvasi oikein arvasi 998 km ja oikea kilometrimäärä oli 984!
 Ei 14 kilometrillä heitti! Mahtava arvaus!

Vinnaren är Katja L som deltog på Facebook. 
Meddela mej dina kontaktuppgifter så skall du få en liten överraskning hemskickad!
Voittaja on Katja L joka osallistui Facebookissa.
 Ilmoitatko minulle yhteystietosi niin posti kantaa sinulle kotiin pienen yllätyksen!

Nu skall jag gå ut och sitta i solen en stund !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!