25 december 2012

Juldagen 2012

Så var då julaftonen över för detta år men istället är den skönaste dagen på året här. 
Älskar juldagen då man bara är hemma hela familjen och gör absolut ingenting.  Äter julmat, choklad och kollar på filmer. Var ute en liten sväng och testade sonens fina nya "snövidunder" i backen samtidigt som jag och herr K skottade fram gården!




 På bilden ser ni muffisar som dottern gjorde till kaffet i går. 
Härliga gröna "julgranar"- så vackert dekorerade.


Igår hade vi givetvis tomten på besök och ni kan ana hur glad jag blev när han hade med dessa finisar till mej! I morse var jag naturligtvis tvungen att testdricka ur muggarna och givetvis blev det  en cupcake till morgonmål.


Nu blir det julbastu!
Önskar er en härlig fortsättning på julen!

PUSS!

1 kommentar:

  1. Fina muggar du fått och muffinsarna ser smaskiga ut ( slurp ).
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!