22 december 2012

Julklappar och mat

Vaknade redan sjutiden och tassade ner för att passa på att slå in lite julklappar medan alla andra (nyfikna) ännu sov! Det var så tyst och rofyllt att sitta ensam i köket och dricka en kopp kaffe medan jag jobbade..


Sedan blev det shopping med dottern - de sista klapparna samt julmaten. I morgon blir det lite besök, städning samt dags att tillreda både skinka och övrig mat!  Hoppas jag hinner med allt. Har gjort upp långa listor som jag anefter bockar av.


Nu skall jag njuta med lite skratt, det blir Gäster med gester!
Kram på er!


 

3 kommentarer:

  1. Jo i morgon finns det ännu en hel del att göra, men sak i taget så blir det nog bra.
    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

    SvaraRadera
  2. He en riktigt fin julhelg<3 Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Tittar in för att önska dig en fortsatt skön julhelg!

    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!