26 december 2012

Mina nya röda....

Julen förde med sej två nya röda. 

Fotona tagna med webbkamera (därav kvaliteten..)

En ny Nokia som tomten hade i sin säck . Behövde verkligen en ny telefon, en smart en, men problemet är ju det att JAG inte ännu är så smart att det skulle vara något jag lär att hantera så där bara... men övning ger färdighet...


Hittade dagen före julafton härliga röda juldynor med stjärnor på - sprang på dem i vår lokala Tiimari och var dum nog att skaffa bara en. Nu vill jag ha fler av dem... Strax är vi på väg till mormor på middag dit även syster-yster med familj kommer. I morgon skall herr K på jobb igen medan vi andra skall bli och sova länge och njuta av mellandagarna.

1 kommentar:

  1. Du kommer att lära dig den på ett kick ;) tror jag!

    Önskar dig en forsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!