15 december 2012

Vinster och annat kul

På senaste tid har det dimpat ner i postlådan både det ena och det andra. Både vinster från bloggtävlingar samt swappgåvan av min hemliga bloggvän på FiSve-bloggen

Först ut är den vackra julklappssäcken som jag vann inne hos Linda med bloggen Lindas Lantliga. Tusen tack! Den är så fin- Den vi har sedan tidigare är en gammal jutesäck från min barndom...Så denna kommer definitivt att vara i bruk på julafton-

GOD JUL
Sedan fick jag i julswappen ett stort härligt vitt hjärta och en fin silvergran. Tusen tack min okända bloggis. Kommer att passa perfekt till årets jul som kommer att gå i nästan bara v-i-t-t.



Sedan hade jag ju turen med mig i Tinis härliga utlottning där visterna var fina handgjorda saker. Härligt att just jag vann ljuspåsen! Kika gärna in hos Tini ifall du inte tidigare gjort det!


Väntar på att barnen skall vakna, endast 11-åringen är uppe. Vi skall nämligen pynta inför jul dag. Granen skall kläs och hemmet fixas julmysigt. Önskar er alla en skön lördag!

Deltag gärna i utlottningen här på bloggen- Link till inläggen finns högst upp till höger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!