16 februari 2014

- 3 x S -

Rubrikens 3 x s står idag för söndag, sportlov och skål- hu -vad veckosluten går snabbt.
 Här inleds ett efterlängtat sportlov där far och söner är lediga medan jag och dottern jobbar. På eftermiddagrna skall vi försöka hitta på något. På scemat är det i alla fall inplanerat ett biobesök, en kväll med bowling samt ett simhallsbesök med sonen. Själv har jag ett besök på hudkliniken som jag verkligen ser fram emot . Kanske det äntligen skall komma fram vad jag är överkänslig för då jag lidit av klåda på huden sedan juli!!


Skålen ni ser på bilden hamnade i min stora 10 e påse från Tiimari när de hade slutförsäljning. 
Stor och av plast men tror minsann att den kommer att vara i användning ofta. I den ryms det både frukter, godis eller en söt liten blomma - fast än så länge ligger mina stjärnanisar där och doftar.





Glöm inte att delta i utlottningen här på bloggen. 
Du kan vinna ett härligt pyssel-sy-tillbehör-paket från den fina webbshopen Fröken Rosengren (klick). 
Direkt till utlottningen kommer du   h ä r !

*   *   *  

1 kommentar:

  1. Vilken fin skål man kan verkligen inte tro att den är i plast!

    Kul att du vill vara med i min utlottning!

    Önskar dig en fin start på veckan!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!