28 februari 2014

- SKÖNT MED FREDAG -

 Härligt med fredag.
Köpte i veckan två härliga buntar med tulpaner; vita och rosa. De är så fina tillsammans. Gillar verkligen tuplaner. Tror jag i morgon åker en sväng till det gul-blåa varuhuset på lite blomsteruppköp. Saknar krokusar och kanske någon fin grönväxt. På söndag är det dags för årets första Perfect Home -party. Skall bli kul.


 Nu blir det lite slöande i soffan och senare kommer det en bra film som jag tänkte kolla. 
Utlottningen här på bloggen kan ni delta i ännu idag, i morgon utses vinnaren.
Till inlägget med utlottningen kommer du HÄR


*   *   *   *   *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!