19 februari 2014

- LITE KÖK IGEN -



Vilket tråkväder ute. Hoppas det inte kommer snö mera trots att vi fått njuta av vintern endast i två veckor. Snön har smultit bort och fastän det just nu är rätt så torrt, vill jag nog inte se snö mera. Nu fokuserar jag mig på våren ! Några köksbilder här på bloggen idag. Tror vi måste flytta snart då jag visat alla knutar i några omgångar... ;)). Är det något speciellt ni läsare ville se bilder på från vårt hem ? Önskemål tas emot.

Nu blir det kaffe med goda fina vänner !

1 kommentar:

  1. Vilken mysig liten hörna i köket. Köket är ju där man vistas mest av allt, i alla fall jag. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!