18 februari 2014

- ÄNTLIGEN DAGS -

 En ledig dag mitt i sportlovsvecka. Skall till allergisjukhuset - äntligen. Hoppas verkligen att de har bot på min låånga plåga! Har städat här hemma, inte bara idag utan verkligen försökt städa igenom skåp och skrymslen. Känns skönt och jag märker redan att det börjar finnas utrymme och hela hemmet känns luftigare.

 Dagens bilder är tagna från hallen i övre våningen där vi har den bordsbundna datorn och två Ikeas Billy-skåp. De innehåller kläder. De har hängt med, gudarna vet, hur många år och fortfarande  "going strong" ! Åkte en sväng till varuhuset igår och det fanns mycket fint och vårigt där. Mycket rosa, jordnära färger och pasteller. Mycket härligt även på barnavdelningen..


Under tiden jag bloggat har jag lyssnat på favoriten just nu, Christina Perris Human.
Om du inte hört den, lyssna här, En kvinna som verkligen kan sjunga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!