5 februari 2014

JOBBIG VECKA

 Just nu är det väldigt mycket på gång här hemma. Hinner inte riktgt med allt som borde göras och allt som borde vara färdigt till ett visst datum. Tycker jag bara är på jobb, läser läxor, städar och sover. Förutom det råkar denhär veckan vara en sådan vecka då jag har kvällsprogram alla kvällar utom fredag.
Gillar inte alls. Det betyder att jag blir ännu mer efter i mitt väntande arbete..



Men mer om det lite senare. Nu skall jag skynda iväg till jobbet. 
Hörs igen!


PS! Tack för era kommentarere gällande valet av diskmaskin.

1 kommentar:

  1. Hoppas det blir lite lugnare efter den här veckan!

    Var rädd om dig!

    Önskar dig en trevlig helg!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!