15 februari 2014

GÄSTBLOGGARE

Vad spännande att få gästblogga. 
Det kunde få handla om något som man var nöjd med i inredningen och jag tycker att vårt gästrum blev riktigt mysigt. Eftersom jag älskar havet så fick rummet bli inspirerat av just den miljön


Några loppisfynd får pryda den röda lådhurtsen och bryter fint av mot den moderna vita bäddsoffan


Den gamla kofferten och tvättkorgen känns marina. Ja vi hänger ofta tvätten på tork här när vi inga gäster har förstås. Pläden och kudden var egentligen lite jul-piff, men det passar ju ändå, lite New England känsla


Tack för mig, hoppas ni hade lika trevligt som jag har haft.

Hälsningar Pia
med bloggen Hem ljuva hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!