23 februari 2014

- SLUT PÅ SPORTLOV OCH PÅ VINTERN -



 Åter igen tar en vecka slut och en ny inleds. 
Barnen har haft ledigt från skolan en vecka och varit hemma med mannen medan vi kvinnor i huset har jobbat. Tyuvärr har det blivit rätt så mycket datortid för den yngre som jag hellre skulle se att är ute ...
Men detta är väl tidens melodi, nu blir det skola igen och i ooch med det även mindre dator..


Inget speciellt på hjärtat idag -ville bara kika in och önska er alla en skön söndag. Här blir det kaffe hos mormor och sedan lite hushållsarbeten.Vill påminna er om utlottningen på bloggen. Ännu har ni tid att delta. Allt du behöver göra är att gå och kika inne hos Fröken Rosengren, välja ut en produkt du gillar och skriva ner den i kommentarfältet. Till tävlingen kommer du HÄR!

Denna snömängd är ett minne blott- kyla och snö var det i 2½ vecka och nu är det blött, grått och smutsigt och läntar verkligen inte efter snö mer. Nej, nu vill jag bara har vår .




Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Vi tar över lite ledighet här längre upp, och det vackra solskenet kanske väger upp för avsaknaden av snö... :-)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!