21 februari 2014

- LYCKA ÄR ..... -

Hejsan svejsan!
Var efter jobbet och hämtade ut min enorma metall korg som jag hade turen att vinna.
 I samarbete med Aveo lottades en Wire basket Rose Large från FermLiving (klick) ut och kan inte fatta att jag vann den. Det var tur att inte hela familjen kom med i bilen för då hade vi nog inte rymmats..:).
Korgen är verkligen enorm. Höjd 45 cm och bredden 60 cm.

-Wire Basket Rose Large-

 Vi åkte sedan till ett loppis, sonen, mannen och jag och kom hem med lite smått och gott. Alltid lika roligt att spatsera runt tillsammans och titta. Hem bar vi bl a två gamla metallkorgar, en glaskupa 
(jo, jag vet...suck, men den kostade bara 50 cent så jag måste..).




Nu blir det lite gott framför teven och sedan fredagsbastu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!