4 november 2010

Hej igen!
Är så tacksam över att jag denna jul äger en stor fin glaskupa.
Har en man som är superallergisk mot hyacinter och jag som älskar dem...


Såg på Ikea att de hade "fejk"-hyacinter och tänkte att jag skulle köpa dem, men ack nej, de såg helt hemska ut när jag äntligen hittade dem. Lökarna såg äkta ut men det var också allt.


Nej, julens hyacinter skall förstås få bli äkta men bo i glaskupan....
Lite luftande då och då får han allt stå ut med.

* * * *
TGIF tomorrow !
Mer i morgon då jag har ledigt.

Lotta

1 kommentar:

  1. Vilken bra idé! Har också en glaskupa, men den är så liten/låg så det borde vara en minihyacint inne i den ;O)
    Trevlig helg! Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!