5 november 2010

Lingonkransar

Underbart med fredag. Har haft en skön förmiddag ensam hemma. Bakat lite inför eftermiddagens tjejvisit. Nu skall jag ännu på manikyr (= få nya naglar ) ...



Den här kransen gjorde jag för ett tag sen. Hittade mitt gamla zinkhjärta och plockade lite lingonris som jag satte på hjärtat. Har brukat dekorera hjärtat med olika saker. Bl a med vita fjädrar, band och olika ris. Men visst är lingon bäst...?


Gillar igen det mörka som bryter det vita. Hoppas att ni alla har en fin Alla Helgona helg. Vi bor faktiskt granne med en begravningsplats och brukar på all helgona helgen gå på kvällen dit för att se på de vackra ljusen som sprider värme och hopp. Så även i år.

Men nu, ha det så mysigt,

Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!