30 november 2010

Julkalender på Julbloggen



Bilden lånad från www.oliva.fi

Hejsan!

I morgon är det den 1 december och det betyder att julkalender inne på min julblogg börjar. Om du inte ännu varit där inne och kikat så skall du göra det fr o m i morgon ( klicka på länken som finns i vänsterspalten). Alla dagar finns det ett inlägg över något gott att baka, något skoj att pyssla eller något annat juligt som jag vill dela med mej av. Själv är jag stor julentusiast och pyntar och pysslar massor så här inför jul. En del av det skall jag alltså dela med er.

Bilderna som jag visar er idag kommer från inredningsaffären som finns i Esbo i köpcentret Sello.

Bilden lånad från www.oliva.fi
Idag är det min mammas födelsedag så det nalkas fest i kväll.
Ses i morgon!
Lotta

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!