21 mars 2012

La cuisine


 Hello mina vänner!
Satt just och tänkte på mina fantastiska loppisfynd från förra sommaren. Är så glad att jag lyckades hitta denna kryddlåda. Den är nu mitt i köket och jag har nära till hands både kryddor, pasta och annat viktigt!



 Har tänkt att jag skall ta med en massa loppispengar denna sommar och definitivt en helt tom kappsäck som jag kan fylla med fynd..


 Idag bjuder jag på bilder från köket.
Lite torkade örter och en och annan kvist från olivträdet som jag klippta av innan jag klippte ner det. Har kvisten i vatten och  h-o-p-p-a-s  att det skall bli rötter en vacker dag ... :)
(tänk om det faktiskt skulle bli rötter....)




Sitter och sjunger med då sonen spelar Chris Renes underbart fina sång Young Homie. 
Klicka här så får du höra den...

Kram!

1 kommentar:

  1. Din reda är ett riktigt toppenfynd och vilken tur att den passade precis i måttena på ditt köksskåp :)
    Ha det så bra!
    kram Tini

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!