30 mars 2012

Om belysning...

Är inte speciellt förtjust i taklampor. Inte i alla fall i de rum man tillbringar mycket tid. Den anda taklampan vi har i nedre våningen är den som för ett tag sen kom upp i köket. Innan den kom upp fanns det alltså inga. 


Sitter helst med små bordslampor och tända ljus. Är det den "jordnära" som kryper fram hos mej?
Herr K gillar inte detta alls utan skulle definitivt gärna ha strålkastare i alla rum...  Än så länge har jag fått min vilja fram!
 
I glashurrikanen har jag satt rosenblad och knoppar som jag samlat på mej under en tid..
Detta skåp här nedan står utanför vårt sovrum. Blir så glad och varm inuti då jag vaknar och möts av detta mysiga sken. Ovanför skåpet finns min påbörjade fotografivägg. Ä så länge har inte ramarna inte fått sej med penseln men det står på "listan".


Idag är det ledigdag igen, fast en lite annorlunda sådan. Förde nämligen bilen på service i morse så det blir inga loppisrundor i dag inte . I kväll kommer bästa dottern hem igen. Skall bli kul att få hela familjen samlad igen.

2 kommentarer:

  1. Åhh så mysigt du har det....
    Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Det ser så mysigt ut i ditt vardagsrum :)
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!