23 mars 2012

My sign from Ramsign

För en tid hade jag en utlottning här på bloggen där jag hade möjlighet att lotta ut en fin emaljskylt från Ramsign. Vinnaren hade möjlighet att själv bestämma skyltens format, färg och siffror... Harmade att jag inte själv kunde vinna i min tävling... ;)

... tills en vacker dag när bloggen Gugis pärlor hade en liknade utlottning och jag, fort som attan, deltog i den och hoppades på tur. 
Och visst hade jag det.. 
Här ser ni mitt val! Det blev en svartvit skylt med gamla siffror. Valde mitt födelseår på skylten för att det kan vara kul att ha och stå framme. Alla husnummerskyltar behöver ju inte vara på huset eller....?
Idag är det fredag och än har jag några timmar för mej själv innan prinsen skall plockas upp från skolan. Tror att det blir loppis....

Ps! Ni har väl inte undgått att se att jag öppnat ett Bloppis ! Hittade en mängd saker då jag städade i skåpen och i förrådet och tänkta att någon kanske vill ha något innan jag på riktigt för dem till loppis  ;). 
Skriv en kommentar eller ett e-mail ifall ni vill ha nåt...

2 kommentarer:

  1. Din skylt är så dekorativ och fin!
    Ha en skön helg!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev! Så roligt att du vann och att du blev nöjd :) Lånade bilden och visade den på vår blogg, givetvis med länk hit, hoppas det är ok!
    Kram Tezz

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!