5 augusti 2013

Första dagen

Första dagen på jobb efter ett långt och härligt sommarlov. Tog halva dagen att på riktigt förstå att allvaret börjat... Fast visst är det skönt att vardagen är här igen. Barnen njuter ännu ett tag av sommarlov likaså mannen som har semester ännu i två veckor. Så smått är det i alla fall dags att börja fundera på skolan. Lite nya höstkläder och annat smått till i höst!



Hoppas verkligen att det blir en härlig höst, gillar nämligen inte alls den årstiden. Nej, sol och varmt hoppas jag på. Sen får det gärna bli kallt och komma snö direkt. Fast inte ännu på mycket länge. Som ni märkte har jag hittat en app för min telefon så jag kan göra blogginlägg via den. Tyvärr var det så usel nätuppkoppling på den annors så fina Viking Grace- så det blidde bara två små testinlägg i hemfärdens tecken. Men är glad att jag kan göra små snabbinlägg i farten, liksom...


" Men moln och dimma är bara luftformer;
ovanför dem strålar solen och månen evigt "


Du hinner ännu delta i utlottning, klicka bara HÄR
 

1 kommentar:

  1. Själv älskar jag hösten, men vill gärna ha vackert väder under den årstiden.:-) Kram

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!