2 augusti 2013

På stranden

Igår och idag har vi tillbringat dagen ute på Lilla Holmen där man verkligen trivs. 
En härlig strand, långgrunt vatten och vackra vyer. Dessa bilder är tagna igår då det på förmiddagen var lite moln på himlen vilket gjorde att det var inte proppfullt på stranden när vi kom. Man märker att högsäsongen är förbi . Det syns nästan inga turister, inga finska/svenska bilar och på vardagen är stranden inte alls så full som den brukar vara.



Idag har det varit en underbar dag. Inte ett endaste moln på himlen, varmt och härligt. Spenderade nästan hela dagen i sanden med matsäck, glass och en bra bok. Barnen simmade och njöt . I dag är det min sista semesterdag och i morgon är det dags att packa bilen och åka över med Viking Grace.
Skall bli roligt att kolla in denna nya fina båt! I bagaget har jag många fina loppisgrejjor som ni säkerligen kommer att få se mera av.



Love!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!