7 augusti 2013

Lite mys med ljus

Tråget som jag hittade på Åland finns nu på soffbordet. 
Mina handplockade (utvalda) stenar ligger där i och lyses upp av några blockljus. Så stämningsfullt och fint!




Som ni ser på bilden är det inget litet och fjuttigt tråg utan ett ordentligt stort. Ser mig använda det senare till frukter, juläpplen kanske . Plockade också med mig från Åland bitar av drivved som jag önskar jag hade mer av. Så fint slitet, grått och enkelt. Visst har naturen mycket fint att bjuda på?


3 kommentarer:

  1. Vad bra att det kom till användning, och vad snyggt sen.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Fint och mysigt.
    Här brinner också ljusen varje kväll.

    Ha det bra
    Monica

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!